Like a fish..

Idag när jag gick in dit..
gick först till skåpet och bytte om.

Det var länge sen jag var där sist.. kommer inte ihåg när. 

Klev ner i bassängen, det var varmt.
Jag tog några arm och bentag.
En underbar känsla..

Jag älskar verkligen att simma, och jag insåg idag
att jag verkligen saknat det! 

Nu är ett månadskort inhandlat, längtar till nästa gång 
jag ska dit.

Sitter och känner mig härligt avslappad, som man brukar bli efter en 
simtur.




 










Bild från
(www.visitaland.com/files/simning-i-pool_web.jpg)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å va kul! riktigt avis...Smurf fråga om ja int va sugen på vattengympa...killar eller om vi ska kalla d män kanske...brain like a fish? mitt gips skulle nog int gilla d doppet! :( sov gott! :) KRAM

2010-09-02 @ 22:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0