I´m back!

Hej igen..

Nu.... kan jag andas ut.

För nu...

Jag har haft en hektisk period den senaste veckan
och det har tärt på mig, känner mig slut!

Butiksekonomitentan i tisdag kändes faktiskt väldigt bra, 
men jag vågar inte hoppas så mycket..

Det går som det går!

I onsdags genomförde jag och A vår presentation på 30 minuter
och det gick väldigt bra, med tanke på omständigheterna..
och jag är så stolt över A, hon som har världens presentationsskräck
gick upp och ägde.. en gammal mur som har begränsat henne så länge,
revs ner i onsdag!

Nu är det fredag och jag kan se framemot helg..dock har jag en liten uppgift kvar
som jag måste maila in senast söndag.. men det grejar jag i morgon eller på söndag.
Ikväll ville jag vara ledig.

Har jag haft lite egentid, då tobbe är på Kickoff med jobbet.

Sushi-Vin-Idol och annat gott.

Jag känner mig trött, slut och utmattad!

Överväger faktiskt på att gå och lägga mig snart!


God natt!




Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej vännen!

Tack för positiva kommentarer, d värmer! :) va duktig du va, 30 min...okej, jag vet att du e duktig på att prata...men d e en annan sak att stå på scen å framför en massa folk å göra d...kick-off igen? d verkar ha d lite då och då? Trevligt för han, stärker sammanhållningen! :) sushi...usch...tror int ja tycker om d...rå fisk? okej, d e ju surströmming också i och för sig, å d äter jag nju! ;) tröstsup lagom, så int Tobbe behöver va vaken hela natten me dig! ;) sussa sött! :) miss you! KRAM

2010-09-17 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0