???

Fick en kommentar angående mitt förra inlägg som jag känner
att jag måste ta upp det till ytan.

Bara för att man sitter och dricker vin i sin ensamhet, ska
det kallas för att tröstsupa??

Jag kände mig inte lessen och ensam.
Jag njöt av att ta det lugnt och vara lite ensam efter sådan hektisk
vecka... och då tyckte jag att jag förtjänade mig ett gott glas vin.

Nu ställer jag frågan till Er därute..

Är det okej att dricka alkohol ensam? Eller är det bara en socialgrej?

Jag tycker att det är Ok så länge man inte sitter och halsar i sin en stor vinflaska, till följt av drinkar x 10 osv.



PS: Jag vet gumman att du förmodligen menade inget illa med din kommentar =) Men jag blir bara lite fundersam
över ordet tröstsupa? Jag tycker att det låter lite negativt! =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej vännen!

Vet att d finns folk, som "tröstsuper" i sin ensamhet...men ännu fler som tar ett eller några glas vin tex en fredagkväll...tror absolut int att d e frågan om att söka tröst, genom alkohol, i ditt fall...därav min ;) efteråt i gårdagens inlägg! Meningen va int att du skulle ta illa upp, men om du tolkade inlägget på d sättet, ber jag så mkt om ursäkt! Bra du berättar dina tankar, så att missförstånd icke uppstår! Ha en fortsatt trevlig helg! :) KRAM

2010-09-18 @ 15:45:39
Postat av: E M M A ♥

Vad fin blogg du har! :)

Hoppas din helg varit bra, och även den nya veckan!

2011-04-03 @ 18:12:57
URL: http://hemmahosemmma.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Skulle bli super duper glad som du ville ställa en fråga till mig i blogrespons! (Till höger i min meny) kanske lite konstigt men bara för att jag ska komma "upp" lite i listan! De vore toppen isf!! Tipsa gärna om du har några tävlingar eller något sånt :)

jätte fin blogg du har!

Kramkram

2012-02-23 @ 23:47:10
URL: http://jenniferspictures.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Skulle bli super duper glad som du ville ställa en fråga till mig i blogrespons! (Till höger i min meny) kanske lite konstigt men bara för att jag ska komma "upp" lite i listan! De vore toppen isf!! Tipsa gärna om du har några tävlingar eller något sånt :)

jätte fin blogg du har!

Kramkram

2012-02-23 @ 23:47:34
URL: http://jenniferspictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0