Hejåhå!

Det var ett tag sen sist..

Sedan förra inlägget blev jag och sambon
ofrivilligt utan internet i nästan en vecka!

Det är otroligt vad man kan vara beroende av något...

Sen dess har det varit en massa praktik och en annat grejs med skolan.
Har 4 större uppgifter som skulle göras från mitten av februari till slutet
av mars, och så ska man praktisera däremellan också!

Har bara en uppgift kvar nu...

och det går tröööögt!

Jag är blockerad och har svårt att koncentrera mig på uppgiften..

Det är inte lätt att vara på praktik en hel dag.. för att sedan komma hem
och sätta mig med uppgiften.. man är trött och slut!

Måste försöka få mig nån ledig dag eller likanande.. så jag kan viga mitt liv åt uppgiften
en stund!

Så nu för en stund sedan gav jag upp för kvällen...och började lyssna på lite musik.
Det gjorde mig lite lungnare...

Ska snart slänga upp en till inlägg om min absoluta favoritlåt just nu!


Auf wiedersehn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0