Update no 1

Jag hade tänkt mig göra en samfattning i lite bilder och text om vad som
hände efter jag slutatde blogga där i maj, här kommer den..

JUNI

      
           Före                              Efter

I början av Juni flyttade vi in i vå nya lägenhet och då var det dags att tapetsera nästan hela lägenheten,
förrutom köket.
På första bilden ser ni T och M i färd med förbereda inför att börja tapetsera i vardagsrummet. Som ni ser
var det en hemsk gul färg. Efter resultatet är mycket bättre, dock har vi givetvis fixat till mer sen dess efter denna
bilden var tagen. De var den enda bilden jag hade nu!
Efter inflyttningen började T på sitt nya jobb.
Våra kompsiar M och C föder deras son L, efter hon har gått över 11 dagar!
Jag får besked om att jag kommit in på utbildningen jag har sökt!!! Jag antar utmaningen!
Mot sutet av Juni så jobbade vi båda och när det närmade sig midsommar, tog vi vårat pickpack och åkte upp till norr på semester i några veckor.

JULI

 


Runt min födelsedag och vår årsdag tog vi danmarksfärjan över till Fredrikhavn
Där turistade vi lite och köpte den sedvanliga billiga spriten!=) Övrigt i juli har vi besök
av kära Emme och Chrille, men öven besök av Ts broder Matte och hans dotter Petra, mycket trevligt!=)
Sen återstår mera jobb..

AUGUSTI

 Några av mina kära klasskamrater...

Vi fortsatte att jobba på, och den i mitten på augusti kom mina föräldrar på besök vi gjorde stadsvandringar, lisebergsbesök och mycket mer.. mycket trevligt!=) 18 Augusti började jag på Handelsakademin till Butiksledare, en 2årig KYutbildning. Jag får träffa och lära känna och en massa nya härliga människor, 33 stycken andra som delar mitt intresse för att jobba i handeln. Resten av månaden fullproppad med nya intryck, miljö och rutiner.. roligt!=)

De var första updateringen.. mer kommer...

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Kul att du gillade listan :) haha Skämt å sido så hoppas jag att alla läser den med iaf en liten nypa salt ;) Och självklart gäller den ju inte ALLA hockeyspelare även om jag vet både en och annan som prickar av alla punkterna. Så jag hoppas inte du/ni tar illa vid er för det var absolut inte menat så. Ha det så bra! Kram Carro

2010-01-07 @ 19:49:25
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: MLI

äntligen har du fortsatt med ditt bloggande =) är roligt att läsa lite då och då, så man vet vad som sker i era liv när vi inte är där ;)

2010-01-12 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0