Update No 2

Bäst att fortsätta uppdaterningen!=)

SEPTEMBER

Jaa.. vad hände denna månaden? minnet sviktar lite grann, men jag tror att
denna månad kämpade jag på i skolan, slutade jobba och Ts hockey började mer
på allvar med några träningsmatcher. Denna månad är nog den minst intressanta, då
vi både jobbade mycket och hade högt tempo i skolan.

OKTOBER

Skolan rullar på jag trivs bättre och bättre!
Min kära systerson A fyller 1 år den 11:e, dessvärre kunde jag inte vara med och fira..
men postade upp ett tjockt paket!=)


 (Oj vad tiden går fort!)

Mitten av månaden får vi finbesök av Ts föräldrar och morföräldrar! Otroligt att de ville komma då mormodern
aldrig hade flygit i sitt liv! De lärde mig att de är aldrig försent att göra något!! Vi var ut och åt, gick på stan och liknande.. otroligt mysigt!=)
Ts hockeys säsong startar på allvar den 18:e med match hemma och om minnet inte sviktar så vann de
med 14-1 eller nått sånt och givetvis har vi med oss Ts föräldrar och morföräldrar till matchen!
Vad mer? joo min kompis Frida fyller år och vi går på en otroligt rolig födelsedagsfest!=)
Jo.. sista dagen på månaden gick vi och kikade på hockey..Frölunda-Saik och hur gick de? 
Njaa.. de behöver vi inte gå in på!=)
Efter matchen så bar det av att se Lars Winnerbäcks spelning i Lisebergshallen och
ojoj vad det var underbart och magiskt, han är helt enkelt bäst!=) 

  Bilderna är inte dem bästa, men stämningen var på topp!)

NOVEMBER

Så efter en intensiv månad före blir novembermånad lite bättre, jag börjar jag min 5 veckors praktik på
Lindex..där trivs jag oerhört bra och får träffa riktigt fina tjejer och efter praktiktens slut blir jag erbjuden
att extrajobba! Samtidigt kämpar jag på med skolarbete och det är rätt mycket att göra.
Vi får superfint besök av min syster hennes man och deras dotter Ellen över en helg. Den helgen
består av bus, bus och mera bus, men även minnesvärda besök till lisebergs julmarknad och Universeum.
Min mamma fyller år den 17:e!

DECEMBER

Här händer oerhört många olika saker..
Jag är och kikar på en av Ts matcher med min klasskompis M, som faktiskt har med sig sin kamera och
fotar lite!=) Väldigt roligt, hon ska definitivt hänga med fler gånger!=)

 

Vi åker till Ullared och Gekås och julhandlar lite, otroligt mycket folk!! nästa gång ska jag inte åka så nära jul..
men vi hittade mycket fina saker!=) Några av mina nära och kära frågade om jag stötte på Boris eller Morgan, men icke de!=)

Skolan rullar på och lider mot sitt slut den 18:e får jag jullov och då styrs kosan mot Härnösand för våra
kompisar sons dop! De var ett fint dop med MÅNGA paket och på kvällen utvecklades det till "dopfest" där
det förekom flera försk till att supa ner "morsan och farsan" utan särskilt lyckat resultat!=)

Julen närmade sig och jag befann mig uppe i norr en vecka, och det var på tok för kort tid men 
där fick jag träffa mina nära och kära och myste med dem och jag saknade dem såfort vi åkte 
tillbaka igen!

  
Mina söta syskonbarn som är så oerhört svåra att fota tillsammans! de börjar vara i den åldern
då de inte har tid till moster Emma!=) 

Nyårsafton blev så att vi hamnde ute på Torslanda med min kompis Frida och hennes Pierre och alla deras kompisar som vi hade träffat innan! Tíllsammans åt vi 3 rättersmiddag och hade väldigt roligt!
De är ett så skönt gäng, även våra kompisar M och C med deras son hängde också med, vilket gjorde det
till en ultimal nyårs. Detta var faktiskt min roligaste nyår på länge! För tidigare år så har jag jobbat före och efter, vilket har känns som att man aldrig kunna njuta av det!
Tyvärr har jag inga bilder från den kvällen, ska undersöka om Frida har några som jag kan få!

De var allt jag kunde komma ihåg från min andra halva av 2009! 
Nu får jag hoppas att detta år blir minst lika bra, om inte bättre?=)


                                                                  



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0