Mr Holmes



De var förbaskat svårt att hitta en bild som actually dög. De gick antingen inte att
spara eller så var de för små.. men nu får denna duga!=)

Jag lovade komma med en recension på filmen som vi såg på bio igår.
Valet föll på Scherlock Holmes då de andra vi ville se var slutsålt, men
vi ångrar det verkligen inte!

Sherlock Holmes är en Actionfilm, men med en stor dos av komedi.
Dialogerna var kvicka, och vi skrattade under stora delar av filmen.
Robert Downey Jr spelar mästerdektektiven Holmes på ett alldeles utemordentligt sett,
och jag blev väldigt imponerad. Dock känner jag mig fortfarande lite skeptiskt till
att Doctor Watson gestaltas av Jude Law, han drar ner betyget litegrann.

Så vad ger jag den för betyg? EEEE+
Rekomendear jag den? JA

Mer info om filmen hittar ni här

(Bilden har jag lånat från sf.se) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0