Long time no see..

Oj det var alltså hela 7 månader sen jag skrev i denna blogg sist..
och vad har då hänt på denna tid??

Era frågor är kanske.. varför tod det så lång tid? varför slutade du skriva?

Jag funderade på det själv och tror att jag har kommit fram till följande
- När jag skrev sist så var vi i full huggning med att flytta, vilket var krävande.
Sen följde en sommar med en massa jobb, besök och tillpiffning av lägenhet. Jag
tror att jag glömde bort den(eller snarare försummade den)
- Sen när hösten kom så hände en massa nya saker i mitt liv och jag hade inte tiden eller
orken att skriva något här.

Kanske dåliga bortförklarningar.. men de känns som att det är det enda jag har!
Jag vet nog ärligt talat inte varför jag slutade att blogga!

men nu är det dags att sparka igång de här åbäket igen!=)
eller vad säger ni?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0