Helgen flög förbi..

Som den alltid gör!

Min helg var bra och tämligen lugn för min del
(dock kanske inte för Ts del, de är inte lätt att graja med bilar)

Lördagen blev lugn. under tiden grabbarna grus (T och M) fixade med
bilen så var jag hemma hos C och vi myste me lille L. 
När klockan började närma sig 16 så anslöt även F och P och 
vi grejade lite middag och väntade på att grabbarna skulle dyka upp!=) 
Så kvällen bestod av hockey, middag, lite tv och sen var styrde vi kosan hemåt.

Söndagen var också relativt lungt till en början, kände mig trött och sliten!
Runt sextiden åker vi till restaurang Pasta Etc. och käkade middag! 

De måste garanterat ha göteborgs godaste pasta!!=)

Sen styrde vi kosan mot SF Bergakungen och kikade på lite bio..

Recension kommer senare!=) 

Nu är det ny vecka och i veckan blire grupparbete, grupparbete och mera grupparbete.
Sen får jag lov att förska klämma in lite pluggtid, tentadags snart!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0