Fascinerande!

Varje dag som jag går på min skola, och min utbildning..
får jag lära mig någonting nytt, men framförallt så sker det en utveckling!

Hösten var som en ända stor utvecklingschock.. ny miljö, människor, rutiner m.m.m
jag trodde att det kanske skulle stangera litegrann men idag kom jag till instikt att det
inte gör det! och jag är glad för det!!

Den dagen man slutar att utvecklas kan man lika gärna trilla av pinnen!!

Allt detta slog mig idag, det är fascinernade med grupparbeten..
framförallt i min klass där hela bunten ska bli ledare i framtiden!
och som ni kan tänka er kan det bli en hel del motsättningar!
men det är bra att ta lärdom av.. utveckling på hög nivå!

Så.. vad ville jag komma fram till med detta inlägg?

ingen aning...=) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0