Onsdag..

Oj jag insåg att senast jag skrev här..var i fredags!!
och nu är det onsdagskväll..

Så vad har hänt sen förra gången?

Jag jobbade lördag och söndag.. stod och slet som ett djur i butiken,
roligt och jobbigt på samma gång! skönt med lite extra cash!!
På kvällarna där gjorde jag ingenting, hade inte orken.
Slappade framför tvn och sov. Spännande värre!=)

Sen var det ju de där med att plugga också.. de har jag lyckats med
lite däremellan.

Måndag var det skola i vanlig ordning.. nu kurs på programmet, verkar
riktigt rolig!!
Min intällning på morgonen var tung..jag kände mig trött, sur
och lite grinig.. dock förändrades allt och när skoldagen var slut.
Hade jag ett stort leende på läpparna, ont i magen av allt skrattande
och fredagskänsla i kroppen..
Jag älskar verkligen min klass.. de gjorde min dag!=)

Tisdag var själstudiedag.. pluggade en sväng med min klasskamrat M.

Onsdag dvs idag var dagen D.. tenta dagen!!
Innan är jag alltid nervös som tusan, men går snabbt över när vi
startar.

Hur gick det då?
Njaa..de gick ok tror jag, min magkänsla säger att jag har klarat den i alla fall och den
har inte svikit mig..ÄN!

Sen blev det lunch på stan och shopping med min vän L
det var alldeles för länge sen vi sågs..
(oj nu citerade jag visst Ledin)

Så nu är man några kr fattigare, men de är det värt!

Nu blire att greja lite med tvätt och liknande..




Kommentarer
Postat av: MLI

Din magkänsla verkar vara bra, lita på den ;)

2010-01-30 @ 11:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0