Vad hände?

Jag blev lite nedstämd nu såhär på torsdagskvällen..

Jag började nämligen blicka tillbaka...

Saknar Skellefteå ibland.. man har bara en "hometown"
tror jag..

Saknar mina vänner..
Saknar det jag hade med mina vänner innan allt förändrades..

Vad har hänt?

Jag vet att vi alla utvecklades, flyttade åt varsitt håll, nya liv, nya intressen.

Jag kan känna att jag saknar det.. som det var förrut.


Vad har hänt?


Med vissa känner det som att vi glider längre och längre ifrån varandra..

Varför?

Bara för att vi bor på olika delar av Sverige?


Jag saknar min vän som bor på en plats på jorden..
där det påstås att solen aldrig ler... 


Jag vill att du ska veta det..
vet inte om du var medveten om det!

Vi borde höras av.. var allt för länge sen nu!







 


Kommentarer
Postat av: malin

Darling!



Det är klart jag vet! Eller så hoppas jag i alla falla att det är...att du saknar mig lika mycket som jag saknar dig. Men det är verkligen sant det han sa skräckläraren när vi började sjgutbildningen...vi kommer inte att ha något socialt liv dessa år, så jag måste nog säga att jag inte vet om det skulle vara annars ifall vi bodde grannar...



Men om jag inte har ringt dig på en vecka så ska jag göra det då, för då har vi avslutat kurserna för denna gång... Puss

2010-02-18 @ 22:01:10
URL: http://luften-bor-i-mina-steg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0