Vilken dag!

Vilken måndag det har varit idag..

Tänker inte gå in på detaljer, till respekt för min klass.
Men en olycka kommer sällan ensam.. eller många ringar
på vattnet..
men nu verkar allt vara litre bättre.. hoppas det löser sig för alla!

Kände att efter en sånhär dag ville jag ringa till mina nära
och kära och höra hur det har det! Hann inte med alla, men jag ska
ta tag i det i veckan!

Förhoppningsvis blir resten av denna vecka bra! eller de kommer den att bli,
min kära sambo fyller år på tordag! Så innan dess måste jag ordna med lite
paket och grejer och saker måste inhandlas!
Det verkar som att det blir surströmming på tors, det var längesedan så
det ska bli supergott!=)

Skulle eg berätta om helgen.. men vet inte om jag orkar..

ok.. kan vara lite sammanfattad..

Fredag: Afterwork, pizza och film med M och sen förbi och kika på när T arbetade!
Lördag: Dammsugning, tvättning, Besök av C(promendad, semelätning och klädbeställning) E o Ls inflyttfest, som var oerhört rolig!!
Söndag: Jobb 12-16, sen lite mer tvätt, plugga och slappa. 

Något sånt i den stilen....


Kommentarer
Postat av: Mli

Hehe.. jadu det vet man aldrig vem/vad det är för något, du får veta i veckan :) hoppas ni hade en mysig dag igår på Tobbes födelsedag! Vad fick han för fint av dig?:)

2010-02-05 @ 15:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0