Snart helg!

Jaa.. då har man snart averkat en vecka på praktiken då..
och hur har det gått? Jo, de har gått fint.. men lite ringrostig är
man och jag har ont i fötterna.. men det är en vanesak!=)

Trevligt att man har har lite folk som kommenterat min senaste inlägg!
Roligt av min vän Eve kommenterade..och då ställer jag mig frågan som 
vi alla vill ha svar på.. när ska DU börja blogga då gumman? Känner du inte 
grupptrycket? ;)

Jehepp.. vad ska det bli i helgen då?
I morgon så ska jag köpa lite färska räkor, dricka lite
vin och må gott med karln. 

Lördag får vi se.. det är som en öppen bok, eventuellt ska jag jobba.
Söndag blir det att jobba lite och sen bär det av till hockeyn.. Ts sista 
grundspelsmatch och om det grejar detta så har det vunnit serien!
Roligt att det har gått så bra för dem, efter söndag väntar playoffspel och det ska
bli oerhört roligt!

Detta inlägg blev kanske inte mitt mest igenomtänkta, 
men men...

Nu ska jag känna lugnet framför TV:en och hoppas att han ska komma hem snart!
Kul att de har så mycket att göra på jobbet, men samtidigt inte!=) 
 

Kommentarer
Postat av: Eve

kul att höra att inlägget kom fram...angående en egen blogg...? å färska räkor...vet ju av erfarenhet att d verkligen är SUPERGÖTT!! NJUT!! viktigt me bra skor om man går mycket vännen...glöm inte d, man kan få lida senare annars...( trevligt, vinna serien...Tobbes förtjänst...eller e d lagets kanske? Ha en trevlig helg båda två :)

2010-02-12 @ 09:52:33
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Låter som en alldeles utmärkt plan för kvällen....hoppas ni får mysigt å att vinet smakar;)



Kramar

2010-02-12 @ 12:33:14
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0