Saturday..

Sitter här i morgonrocken och har inte riktigt kommit igång med dagen ännu!
borde kanske göra det! Jag har i alla fall kommit igång lite grann.
Min karl ligger och sover fortfaranade!

De var längesedan han kunde sova ut en lördagsmorron, så han förtjänar det!
Vi hade inte ställt någon väckare, och sjusovare som jag är trodde jag att jag skulle
sova lika länge.. men jag vaknade faktiskt (hör och häpna) kl 10 och var relativt pigg!

Igår kväll hade vi räkor och myste, det var så oerhört gott! Man ska verkligen unna sig
sånt ibland, då man befinner sig här på västkusten! och jag hade en liten idé om
vad jag ville göra idag på dagen.. och när jag igår frågade T om vad han ville göra idag..
så sa han att han kanske hade några förslag..

-Jag, har ett förslag! och så log jag med mitt bredaste leende
varpå han svarade.
- Du vill gå på IKEA!
Han känner verkligen mig...=) men de är inte det bästa för sen säger han något i stil med.
- Ja det kan vi göra, jag skulle faktiskt föreslå det själv!

Mirakel kan ske!
(för er som inte känner min man, så är han inget fan av att gå i affärer..framförallt varuhus!)

Så nu är jag peppad för en dag där.. kul att få piffa till i hemmet!

Nää.. nu ska jag fixa lite grejer och kanske börja med lite lunch!

Hoppas ni får en trevlig lördag!




Kommentarer
Postat av: Eve

va ha hänt me Tobbe, eller ha du läst nån övertalningskurs i veckan...? e ju annars 13:e idag, visserligen inte fredag...men ändå ett datum som inte bruka förknippas med tur...hoppas ni får en trevlig shoppingda...ta int knäcken på karl`n din ba! :)

2010-02-13 @ 14:53:50
Postat av: Mli

Inte illa! Du får hälsa Tobbe att han kan lära upp Chrille ;) hittade ni något fint?:)

2010-02-14 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0