Shopping på menyn!


Ännu en ny vecka och nya möjlighter!=)

Min vän MLI, ville veta vad jag och tobbe inhandlade från IKEA i lördags..
och då tänkte jag att jag kunde fota det hela och visa er!



 
Innehållet är Bordslampa, 2st vita plädar, 2 st antiglidmattor
att ha under ryamattan, förvaringslådor, ljus, ljus och mera ljus!!=) 
Slutligen till vänster har vi en ouppackad helfigurspel som jag får visa 
bild på en annan gång!=)

Jag har även gjort lite annan småshopping senaste tid som jag tänkte visa!
Detta införskaffade jag i fredags..


 En blå-vit randig skön tröja från HM, samt Boyfit Jeans från samma butik!





Hur än jag har fotat.. tycker jag att det är svårt att göra
kläderna rättvisa, supersköna är det iaf och nu ska jag
försöka inhandla några vita tygskor så är sailor-trash-looken komplett!;)

Har även inhandlat denna nedanför och den är verkligen helhärlig! Får Emil i Lönneberga känsla av den!=)




Det var alles för denna gången, men de kommer garanterat mera i framtiden!=)

Nu väntar tvätten!

Auf Widersehn!

Kommentarer
Postat av: Eve

Min vän shppohollic på blogguppdrag...skit fina grejer du hittat!! Ha d BÄST! PUSS! :)

2010-02-16 @ 18:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0