Visst är det härligt...

Att min mobil ringer kl 08.20.. jag ligger i min varma goa säng och
sussar sött och får höra C vackra och käcka stämma...

-Emmaaaa.. förlåt om jag ringer och väcker dig, men skulle
du kunna börja tidigare idag? L har gått och blivit sjuk.

och jag sömndrucket...

-Jooo.. de ska väl kunna gå bra (föreställ er whisky rösten också)
 
och så kommer vi framtill att jag ska börja kl 11.

Nu när jag sitter och tittar ut på vädret så är det grått, regn och mulet.
Usch.. motivationen är inte så stor och så känner jag lite öm i halsen..

Hoppas inte att nån förkylning ligger och hägrar.. *pepparpeppar*

Nepp.. nu ska jag hugga in på min frukost innan jag ska bege mig till bussen.

Nu är det bara denna dag och morrondagen kvar.. sen är jag äntligen ledig en dag!

Trevlig fredag!!



Kommentarer
Postat av: Mli

Tack så mycket! Det känns jättebra!:D

Härligt gumman att du börjat om med bloggen :)

Jobbigt att bli väckt när man redan vet att man ska upp och jobba, sjukt irriterande. Men ännu värre när man inte ska jobba och de ringer och vill att man ska skynda sig upp och dit. Hoppas dagen gick bra iaf!:)

2010-08-06 @ 22:26:35
Postat av: Evelina

Bra iniativ av dig att börja blogga igen! :) Skitjobbigt att va vikarie...å att man ev håller på att bli förkyld gör inte saken lättare:( Hoppas d gick bra på jobbet när du väl kom dit! :) Ha en trevlig helg vännen! :) KRAM

2010-08-07 @ 09:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0