Time Flies!

Det gör den verkligen!

Såg på en kommentar från min kära vän Lovisa att väntade på att det skulle hända nått här
.. och det har någrat mina vänner också frågat mig personligen!

Det känns fint att man är efterlängtad..att ni vill läsa mer av vad jag har att säga och det värmer!!

Efter mitt senaste inlägg har jag haft en hektisk vår inför sommarlovet från skolan... jag tror att det är något
genomgående för mig varje vår.. jag känner stress och press, mycket man vill hinna med och uträtta när solen börja skina lite mer och värmen kommer! Jag uppskattar våren och tycker att den är underbar..framför här i Göteborg kan det vara rena sommaren.. men samtidigt kan jag inte riktigt uppskatta det och stressad. Lite vårdeppad med andra ord!

Nog om det...

Efter våren tog slut och skolan likaså så kom sommaren och det har hittills varit toppen!

Dock har jag alldeles för lite semester enligt mitt tycke..nog för att 3 veckor är inte så pjåkigt!=)

Dessutom är jag inne i en extrem jobbperiod just nu.. på söndag är min första lediga dag på 16 dagar!!!

Det bli lätt så då man har 2 sommarjobb... vill bara att ni ska veta det, jag har varit extremt dålig på att höra av
mig till mina nära och kära!

Skärpning fröken Sundbom på den fronten...

Nu när jag sitter här och skriver till mig själv i tredje person inser jag att det är dags att vika in årorna..

Jobbdag i morgon igen..


God Natt!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej vännen! Har förståelse för att d e mycket i ditt liv, vet själv hur d e...sen när avståndet är som d e...e d int lika lätt, d GÅR absolut, men blir ALDRIG på samma sätt som om ni bott här...(läs detta på rätt sätt)...känner du att d e enklare att blogga än att ringa, så gör så...vi höres...sussa så sött SÖTNOS! :) PUSS

2010-08-07 @ 09:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0