SUCK...

SUCK!!

Denna dag har inte riktigt börjat som jag hade velat.

Jag steg upp och skulle vänta in att tvättmaskinen skulle bli klar.
Mot slutet av tvättprogrammet så hör jag att det låter för j*ligt
inne i maskinen.. maskinet stannar, programmet är klart.

Tar ut min tvätt för att hänga upp den och när det kommer till
att hänga upp min BH så ser jag att ena min bygel saknas..

SUCK..

Ringer min far och får tips och råd om hur jag ska göra för att få ut
den ur maskinen.

Problemet är bara det att den har glidit ner i en av hålen och lagt sig
plant mellan maskinen och trumman.

Pappa sa att så länge den ligger plant och inte rispar när jag snurrar trumman
kan jag använda den, vi kom fram till att jag skulle göra en provtvätt.

Mot slutet av min provtvätt låter det lika jävligt igen.. och när jag snurrar på trumman
denna gången så rispar det riktigt ordentligt.

Har just nu ringt och felanmält det, hoppas att vi inte måste betala något för skadorna
eller en ny masikn.

Det är frustrerande då man har varit duktig och haft den i en tvättpåse (som jag för övrigt ALLTID har)
man är ju inte tappad bakom vagnen...
Så ska den ÄNDÅ åka ur min BH och ner i trumman, under allting!

SUCK

min dag har inte börjat bra, tappade just motivationen till allt som
jag skulle göra idag!

Ville tvätta fler maskiner, städa, greja jaa.. men allt har blivit försenat nu...


CRAP!!!

Hoppas att ni har en bra dag i alla fall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0