Kan man...

ha rethosta i sömnen??

Uppenbarligen så kan man det! =(

Har gått och blivit förkyld nu så här lagomt efter
mitt maratonjobbande de senaste veckorna.

Har börja hosta en hel del, och jag vaknade en gång i natt
run 03.30 och hostade och hostade, gick då på toa så
jag kunde hosta lite ostört så att inte T skulle vakna.

Nu när jag pratar med han i telefon så sa han att jag hade hostat
som en tok i natt och han hade vaknat. En gång runt 01 hugget och
runt 06.00 tiden.

Jag har inge minne av de tillfällerna, utan bara den runt 04.00
men det förklarar mitt humör i morse. Dödstrött, huvudvärk och slut.
Jag tyckte att det var lite lustigt eftersom jag hade fåttt nio timmars sömn..

Men som sagt.. det förklarar en hel del!

Tycker synd om T och har dåligt samvete.. hoppas att jag inte hostar
i natt, annars får jag ligga och sova i förrådet...

Eller nått...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0