Jag har blivit utmanad!


Har fått denna utmaning av Malin

Det är svårt att veta vad ni kan tyckas verka intressant eller spännande
att veta om lilla mig? Detta kommer jag att berätta... intressant eller inte?
Det är upp till dig.. take it or leave it!;)



Här har ni reglerna:

Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du fått den.

Ge Awarden till 7 andra bloggare/bloggerskor och länka till dem.
Skriv 7 intressanta saker om dig själv



1. Jag har aldrig(än så länge) varit inlagd på sjukhus eller uppsökt akuten för något EGET besvär. *pepparpeppar*

2.
Trots mina 25 år, har jag bara bowlat en gång i mitt liv.. vilket är lite trist.

3.
När jag var yngre hatade jag verkligen bostongurka, men älskade skolans remoladsås.. logiskt?

4.
Jag verkligen älskar choklad.. i alla dess former, färger och smaker (dock inte dem med sprit i..bläää)

5.
I låg och mellanstadiet var jag bäst i klassen av tjejerna på att hoppa bock, jag bara flög över!

6.
Under min skoltid har jag alltid hamnat i en klass med markant övertag av tjejer, bara några få enstaka
killar.. som nu 33 totalt. 29 tjejer och 4 killar.  

7.
Min och Tobbes första dejt utspelade sig på det "lyxiga" Frasses på Moröhöjden!=)


Nu utmanar jag inte mindre än....

Emme

Ewe

Lovisa


Frida (Dags för dig att börja blogg igen!!)

Carro


Hmm.. inser nu att jag bara kan utmana 5 stycken, kom verkligen inte på någon fler...
Så jag antar att jag broke the rules? Aja.. jag kan ta det, lite rebellisk får man vara ibland
mot alla regler!;)


Kommentarer
Postat av: Magda

Haha, vad roligt att du hittade min blogg.. (hur gjorde du det föresten?) :D

2010-08-25 @ 18:51:06
Postat av: Evelina

Hej Hopp! :)



D där me bostongurkan va nåt nytt! ;) Ha en bra helg vännen! :) KRAM

2010-08-27 @ 17:32:28
Postat av: malin

jag säger som eve - jag var med på allt utom bostongurkan. Men det kanske hade gått över innan vi lärde känna varandra?!!



Och skicka en stor spark i baken till frida. Jag vill ju vet vad som händer i hennes liv!

2010-08-30 @ 22:56:11
URL: http://luften-bor-i-mina-steg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0