Grrr.....

Suck.. jag tycker om att gå den här utbildningen..
men en sak hatar jag..

de här s*tans CSN!

Det är ju jättesvårt att beräkna exakt hur mycket jag kommer att jobba och tjäna 
per halvår.. ännu svårare nästa halvår då jag är inne på sista rycket! 

I och för sig så går det ju att korrigera under årets gång om det 
inte stämmer.. men då ska man ju orka det också..

sitter och kämpa med att beräkna, beräkna och åter beräkna.. men jag vet
inte om jag blir något klokare!

Jaja.. får vänta på tobbe så får han hjälpa mig han är så klok!=)  

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vet hur d e...korkat! :( jag skrev 0 kr, skulle man lyckas hitta sig nåt extra knäck få man väl korrigera d hela senare...? Sussa så sött vännen! :) KRAM

2010-08-09 @ 22:19:41
Postat av: Mli

helsjukt att man måste fylla i det fastän man enbart ska ha bidrag och inte lån. då borde man ju få arbeta så mycket man vill. Studierna är ju på eget ansvar.

2010-08-11 @ 21:23:10
Postat av: Sara

Har du provat söka bostadsbidrag? Då ska man gissa vad man ska tjäna nästa år. De betalar ut. Sen ska man komplettera vid årsskiftet vad man tjänade och då måste man betala tillbaka. Sen räknar de ut vad man tjänade och då får man tillbaka pengarna som man betalat tillbaka. Verkligen inte vad man behöver som student, att betala tillbaka det där emelllan alltså. :S Bara krångel med sånt där.

2010-08-27 @ 23:02:27
URL: http://msdumdum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0