End of the day...

Dagen blev ändå bättre på eftermiddagen.

Jag trodde inte att efter den incidenten att dagen skulle kunna sluta
bra, men det gjorde den!

Har nog snart kirrat praktikplats.. en stor sten håller på att släppa från mitt hjärta.

Alla mina skolpapper som jag lämnade vind för våg när jag tog sommarlov, tog jag
tag i idag och rensade, kastade, sorterade och arkiverade papper och böcker.
En till sten släppt...CHECK!

Så nu är jag redo för en nytt Skolår..

 Tog även tag i att städa...dock började jag lite sent, men jag
hann städa badrummet och oj så fint det blev...Tobbe dammsugade
hela lägenheten.. så nu är jag på väg och taggad för att jaga bort
varenda dammråtta som finns i vårt hem.

Efter allt jobb och liknande har jag inte haft tid eller orken att städa..
och det har varit tungt, jag märker att jag trivs verkligen inte
i vårt hem när det är skitigt..

Tänk vad lite städning kan göra för själen..
ännu en sten håller på att släppas...

Så.. summa sumarus, det blev en rätt bra dag ändå!=)

Nu i morgon blir det en tripp in till stan för en fika med härliga
Lovisa, ska bli mysigt!=)

God natt folket!

Kommentarer
Postat av: Evelina

God morgon vännen! Hoppas morgonen e av god art! ;) Här i Skeå lyser solen, men d e kallt ute...hösten smyger sig på ordentligt...väntar på första frostnatten...ska sköra d sista i t-landet idag för säkerhetsskull! :) verkat slitit hårt i går...å dessutom ett blogginlägg...I´m impressed...STORT! :) vet hur d känns när stenar faller...Ha d bäst! :) KRAM

2010-08-19 @ 07:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0