Back to school

Jahapp då var den första skoldagen avklarad!
Det var kul att träffa alla igen har saknat dem..

Nu är hösten här... det märks inte bara på att jag börjat skolan...

Även om solen lyser så värmer den inte på samma sätt,
och vindarna är kallare.. biter tag i skinnet. 
Jag springer och köper koftor och tjockare tröjor.. 5(!) koftor har jag
REA-fyndat hittills. Jag är beredd på hösten och jag tror att den är redo
för mig...

Jag vill tro att den här hösten kommer att bli en bra höst. 

*Snart går jag på Min praktiktid på 7 veckor..
var in på en butik idag som jag har haft telefonkontakt med.. en liten
underklädesbutik på Linnégatan.
Butiken var vacker, underbar och alldeles speciell. Personalen
kändes också toppenbra, vi fann varandra direkt! Det enda tråkiga är
att jag kan bara vara där i 3 veckor. Anledning är att det finns inte
tillräckligt med saker att göra för mig så länge och jag förstår. 
Oktober är bland av årets lugnaste månader inom handels. Därför ska jag förhoppningsvis
vara på en lite större underklädeskedja och ha min resterande praktik. 
Det kommer nog att bli toppen!

* Mina älskade föräldrar ska komma på besök en långweekend!=) Det ska
bli mysigt att träffa dem.

* Förhoppningsvis får jag även besök av min stockholmssyster med familj
i början på november.. men det är inte klart ännu! 

och sen.. är det i princip jul!=)

Nu ska jag återgå med att göra.. inte så mycket.

Joo.. återigen fick vi besöka the emergency clinic igår..
återkommer senare med detaljer!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0