Åter Måndag...

Veckorna bara rusar förbi, nu inleds min andra vecka
i skolan och vilken rivstart vi fick!
En massa datum som bokades med tenta, kickoff, redovisningar,
lärarsamtal etc etc...

PUH!

Good to be back!

Vad har hänt sen jag skrev senast?

Onsdag: Begav mitt till vårdcentralen och fick hostmeducin för min enträgna rethosta! (som förövrigt är borta nu)
Gjorde lite ärenden, shoppade lite och fixade min sista LIA(praktik)plats så nu blir det underkläder för hela slanten!=)

Torsdag: Skola för hela slanten.. fick en härlig muntlig tenta som ska redovisas 15 el 16/9 där jag och en klasskompis ska hålla lektion/presentation i hela 40 minuter i kursen Ledarskap!! Det pirrar nu i nervositet och då var jag skräckslagen.. men nu ser jag "framemot" det.. jag ser det som en enorm utmaning och jag är redo att kämpa.. jag SKA klara av det!!

Fredag: Grupparbete i skolan med A angående vår presentation i Ledarskap! På kvällen blev det soffhäng och 
film-mys bara.

Lördag och Söndag: Jag och T startade operation "Omorganisera i förrådet" Jisses vilket projekt.. vi kämpade på och vårt hem såg ut som ett slagfält och vi fick kryssa oss fram i vår lägenhet då vårt förråd låg utspridd i hela lägenheten!! Vi hann inte bli färdiga, men vi är på god väg! Det ligger dock fortf. en massa bråte i vardagsrummet som vi måste få tid till att ta till tippen! Det blev ganska så häftiga förändringar.. jag får fota 
när det hela är klart.. det kommer att bli toppen! Helgen bestod även i grill med vänner och filmtittande.

Jepp that´s it.. har nog inte berätta allt, men det är inte så noga!=) 

Nu ska jag nog bege mig ut på en promenad...





Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul att du fortsätter ditt bloggande trots mkt annat...me likes! :) skönt att höra att d finns medicin som faktiskt hjälper också, även om d int hitta nåt till mig! :( lyckas du hitta en praktikplats i en underklädes butik...GRATTIS! :) trevlig helg verka ni ha haft också! :) sussa så sött nu! :) KRAM

2010-08-30 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0