Ooops...

Jag är utmattad!

Nej, jag är inte sjuk(dock är förkylningen tillbaka!)
Nej, jag har inte tränat(även om jag skulle vilja)

Nää.. jag har just packat ner mina kläder i en väska *(läs:väskOR)
Jag som tyckte att jag hade rensat och slängt så mycket kläder, att de här skulle bli
piece of kaka.. men icket.
Jag är klar med allt, förrutom de som ligger i tvättkorgen.. de ska ju också ner så småningom!
och resultatet blev:
-En fet stor resväska som jag äger, som jag använde för min flytt till norge.
-En lite mindre resväska som jag ägt sen jag var 15.
- En lite större sportbag som min karl äger.
och som sagt. lite mer grejer ska ner!

Jag är lite orolig för vad min karl ska säga när han kommer hem om cirka 1 timme..
han har gnällt nog om alla mina underbara raringar till skor! (vad är de med kvinnor och skor?)

Vi skulle t.om kunna citera T angående ämnet flytta och packa.
" När du packat ner alla dina kläder,väskor och skor är 80% av lägenheten packad"

Vi har äntligen bestämt tapeter överallt i lägenheten också! De var egentligen inte så svårt..vi har samma
smak och jag är ganska(?) övertygande =)

De här med att flytta har jag märkt är ett ritkigt relationstest.. allt ställs på sin spets och i vårat fall har jag
märkt att vi har lite olika syn på de här med att packa, grejsa och flytta.

De ser ut som att vi ska göra ytterligare ett relationstest den kommande veckan...
TAPETSERA TILLSAMMANS! (nej. caps lock var inte på av misstag!)

Wish us good luck..

och att när allt är över att vi fortfarande är tillsammans!=)


Kommentarer
Postat av: Linda R

Haha, jag vet hur det är. Vi tapetserade heeela lägenheten (3 rum, kök och hall) när vi flyttade in. Efter en fjärdedels rum var det "kom och hjälp mig" men allt blev i slutändan riktigt bra och vi är fortfarande tillsammans :P Ni fixar det :)

2009-06-05 @ 23:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0