Glädjerus x1000

Tänkte skriva nån rad igår.. efter tumultet, chocken och de enorma
glädjerus som infann sig kl 23.07.
Men jag orkade inte, jag var utmattad.
Utmattad av 102.1 minuters hockeytittade, i allra högsta klass.
Jag kan bara instämma med min goda vän M (klicka på länken och
läs hennes inlägg om före och efter matchen)

Jag tror, eller jag vet att hela Skellefte stannade upp igår! Väntade spänt på
avgörandet, Linköping? eller Skellefteå?

Igår kväll, var jag glad, lycklig och faktiskt lite tårögd.
Att man kan känna så starkt för ett LAG.
men de är bara inte ett lag.. utan
det är Skellefteå Aik.
F*n vad man längtar hem ibland, till stunder som dessa!

Idag köpte jag Aftonbladet, och jag rekomenderar er alla att göra det, och läs
Lasse Anrells artikel om "Skrällnatten"
Man kan inte annat än att le, och känna enorm stolthet(lite tår tittade fram igen)

För er som inte ids, orkar eller hinner köpa tidiningen(fy skämms på er)
så bjuder jag på denna länk.

Lasse Anrell

och igår kväll/natt.. tog jag och T tag i saken.
Onsdag 25/3 Semi.4
Färjestad-Skellefteå.
Plats: Löfbergs Lila Arena, Karlstad
We will be there.

Vi älskar er Skellefteå,
De kan ni lita på..
För alltid ska mitt hjärta slå..
För Skellefteå Aik.


Kommentarer
Postat av: Malin

vilken ära - att bli citerad sådär =)



och nej, jag har inte riktigt greppat det än. Hela dagen idag har jag försökt övertyga mig själv, kikat på filmsnuttar, läst krönikor o hockeybloggar - och snart, snart kanske det går upp för mig =)



Måste tipsa om en annan favoritskrivelse; snäppet bättre än anrell skulle jag nog säga;



http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1501136/nystrom-ingen-skrattar-i-linkoping



puss

2009-03-17 @ 21:32:08
URL: http://luften-bor-i-mina-steg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0