Solen var framme..

för en kort stund..
eller den döljer sig där.. bakom några moln.
+ 4 grader och sol, på min lediga dag dessutom!
Har tur för en gångs skull..
Kunde inte sitta inne längre och nu har jag varit ute
på en uppfriskande 30 min promenad me endast mig och min mp3
som sällskap.

Sitter här och pustar ut och känner mig svettig.. vissa delar
av promenaden/powerwalken kände jag mig slut, flämtade
som en gammal hund..
Beror de på att jag är småförskyld, eller har jag bara för dålig kondition?

Uschh.. jag tror att de är alternativ 2, skrämmande!
Att man inte ta hand om sig själv bättre.. måste bli duktigare på
det, men frågan är den.. var ska man börja?

Jag tror att jag inte är ensam av att känna så??

Kommentarer
Postat av: Malin

så...vill du ha ett träningsupplägg eller bara lite sympatier?? ;P



här är det inte så fasligt kallt- minus 5 idag - men det känns ändå som att den där solen gärna får leta sig hit med. Särskilt när jag tänkt unna mig en pluggfri dag imorrn för att fira min överlevnad. Tack för dina tummar!

2009-03-11 @ 22:20:32
URL: http://luften-bor-i-mina-steg.blogspot.com
Postat av: Svar: Malin

Tja.. både och skulle jag vilja påstå!

Har du nått och komma med?

2009-03-17 @ 16:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0