Jag måste verkligen...

Klippa mig!

Senast jag var till frisören var i mitten av november!
Håret är långt och tungt.
Färgen är borta/urtvättad och slingorna har en märklig färg..

Problemet är att min favorit frisör Frida bodde i Götet, men flyttade
hem till Skellefte igen.. de blir extremt dyrt att flyga hem för att få
henne fixa mitt hår, för att senare åka tillbaka igen...
De är svårt med frisörer, när man väl ha hittat nån, så
ska man hålla hårt i hon!

De får ordna sig.. Frida rekommenderade några från hennes
förra salong, så vi får se!

Om en vecka kommer löningen.. ett frisörbesök nästa vecka då kanske?

Anledning till detta inlägg är att jag sitter och tittar på Shear Genius på 5:an.
Då kände jag verkligen att jag måste till frisören..snarast!

Dagens i-landsproblem..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0