Uppdatering...

Hej.. jasi här har de hänt grejer senaste gången jag skrev..

Var ska man börja? Vi köpte oss tillslut en tv..samma dag som jag skrev det förra inlägget.

Jag säger bara HALLELUJAH!!!!

De är verkligen som natt och dag.. förrut en gammal 32 tums teve okänt märke..från -91
och nu en 42 tums plasma teve märke: panasonic.. från detta år.



Jag tror att de var denna.. de fanns flera liknande på hemsidan.. priset var också riktigt bra!
Nå.. svåger J och hans broder M.. duger den??=P


Sen har vi haft besök av H & F helgen som blev.. oerhört trevligt!=) 
Dock väldigt hektiskt och späckat schema!
Shopping, Liseberg, Shopping, Shopping, Äta ute, Shopping, Grilla, Festa, Festa..
och även lite slapp i soffan också..

Så nu efter all besök vi har haft i sommar och mest i augusti.. resulterar detta till att jag stöp i förskylning!

Är riktigt kraftigt förskyld och hänging, har haft lite feber till och från.. men jag kämpar på jobbet ändå!
Vet ej hur länge de kommer att hålla! 

Ska nu "dö" i soffan..(satte situationstecken för att undvika missförstånd! =P)

Återkommer när hälsan är bättre!

Snörvliga kramar

Emma



(Bild: Elgiganten.se) OBS.. de var dock inte på den affären vi köpte TV:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0