Underlig mobil...

Jag har nu konstaterat att jag har en skum mobiltelefon.

Nu här i somras, juli för att vara exakt.. köpte jag en ny mobiltelefon till mig
som en födelsedagspresent! Jag har haft min andra i över 5 år.. tyckte att de var dags.

I början tyckte jag att de fungerade skitbra.. och jag kom inte ihåg exakt när de hände.. men en dag
alldeles i början av augusti så slutar vibratorn på telefonen att fungera!=(
Har den alltid i fickan när jag jobbar, på ljudlöst, med vibrator. Perfekt då nån ringer till mig eller smsar..
då känner man ju att de "händer" nått

Såfort vibratorn försvann blev jag som handikappad.. jag tror att jag har dålig hörsel! För utan vibrator med ljudet
på så hör jag aldrig att de ringer.. aldrig!

Eller.. jo om jag har den framför mig.. men aldrig i jackan eller handväskan. Har rätt högt ljud på den.. men icke
hör jag nått för det.

Har tänkt lämna in den.. men som vanligt har alltid nått kommit i vägen, eller så har man inte haft tid. (läs:är för lat!)
Borde som passa på när man har garanti på den och allt..

och helt plötsligt nu i veckan, så börjar min telefon vibrera igen! Helt utan anleding.. har inte gjort nått speciellt!
Glad och lättad är jag för att de fungerar igen.. men undra om de kommer att försvinna igen?

Hoppas inte på det.. för jag orkar verkligen inte att lämna in den.
Nu frågar jag Er därute.. har de hänt er nångång?
Har aldrig haft SonyEricsson förrut, undrar om de är vanligt?
De här är "min" mobil..




Försöker ladda upp bild på min telefon.. men de är lite problems..
återkommer med bild senare!

Tacksam för er hjälp!=)

God afton!

Emma


Kommentarer
Postat av: Mikaela

absolut, fast vi vann ju inte, men att han gjorde första målet är minst lika underbart! :) jaa men det måste vi fixa, bjuder du på fika hos dig så kan vi göra naglarna samtidigt ;D

2008-09-14 @ 20:41:07
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela

kladdkaka blir super vet du, det är hur gott som helst!:) har killen din bytt lag? eller är det fortfarande hisingen?

2008-09-14 @ 20:56:52
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haha, du får ta hit han till Skå så han får spela i ettan ;D. jadu sa upp mig därifrån i lördags.

2008-09-14 @ 21:28:16
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Sara

Nepp, aldrig hänt med mina SonyEricsson, men de har ju haft för sig andra konstiga saker. Typ den jag har nu har en gång då det ringde vägrat sluta ringa. Vibrerade gjorde den och lät gjorde den. Det är svårt att plocka ur batteriet när den vibrerar... De har sina egna små liv, men bra att din repat sig igen! :)

2008-09-15 @ 22:35:44
URL: http://msdumdum.bloggsida.se
Postat av: malin

lämna in den istället, annars lär dom väl säga när du väl kommer in med den att du skulle gjort det redan första gången.

väntar på att få tillbaka min nu, den har bara skickats mellan mig o "mobilverkstan" sen jag köpte den o de e ett år sen...

2008-09-16 @ 22:21:45
URL: http://superficialgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0