Resultatet!

Är egentligen för trött och seg för att skriva nått mer seriöst inlägg!
Jag tänkte bara lägga in bilderna på köket.. och för skoj skull ska jag
visa både för och efter bilder!=)

                                      
Före                                                   Efter
Underskåpen. Kolla in den           Det blev en lite mörk bild.. men de får ni leva med!
gamla fläkten och spishällen!


                                

Här ser ni den nya fancy spishällen, och en ny fläkt...som verkligen fungerar.
HALLELUJAH!=)(Gillar bänkskivan riktigt mycket)

                                  
Före.. en något stökig bild!                  Efter.. Lite mer städad bild!=)

Jag eller Vi är nöjda, blev helt klart ett lyft till vårat lilla, lilla kök!=)

Näpp.. nu ska jag ladda för Idol!

Vem vinner?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jodå, ska till örebro i helgen och blir förhoppningsvis klar då. haha ja, jag kände jag var tvungen att lägga upp ett klipp på mig där ;D

2008-09-29 @ 20:25:23
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha jaa, jag lovar att höra av mig så fort jag är klar med den och när vi ska ner till götet nästa gång. Ne jag gillar inte att höra mig själv heller, får så många gliringar för min gnälliga närkingska så jag skäms faktiskt. Haha..

2008-09-30 @ 10:08:46
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0