Lördag.

I helgen är man ledig, äntligen!
Ska bli oerhört skönt.. dock har jag en del saker att styra upp härhemma
(ser ut som ett slagfält) men äntligen är snickaren färdig med köket!!
Har dock inga bilder redo för det än.. tänkte fixa de klart först, inget är just nu
för tillfället på sin plats!
Fredagskvällen var skön, vi åt tacos, såg tv, och slappade. Var rätt sliten och trött,
såg fram till att få sova ut, eftersom när snickaren har varit så tidig varje morgon, tänkte
jag att guud så skönt.. sova ut på lördagsmorgon!!=) Dock blev de inte riktigt som jag tänkt mig
kl 04.35 vaknar jag.. måste gå på toa. tripp...tripp...tripp. Lägger mig igen och känner mig pigg!!
What??
Lyckas somna om.. för att vakna 08.30 med att jag måste go på toa igen, säger hejdå till T som är på väg till jobbet.
tripp..tripp...tripp. Lägger mig igen, och känner mig ännu mer pigg?! Ligger och läser lite till 09.00
kliver upp.. och nu har jag fastnat här framför datorn!!
De här känns oerhört skumt, jag är ingen morgonmännsika! Jag älskar ju att sova till 11-12 och även om jag då har sovit typ 12 timmar, så känner jag mig ändå seg..Nu inatt har jag sovit cirka 8 timmar.
Sker de en förändring i mitt liv?
Jaa.. framtiden får utvisa det!=)

Ikväll blir det förhoppningsvis Liseberg, för kanske sista gången för i år( om man bortser från julmarknaden)
Vädret är inte toppen, men inget regn i sikte i alla fall (får vi hoppas)

Ha en trevlig Lördag!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bror på hur dom förlorat, och mot vilka. Men oftast så går det inte prata med han på hela kvällen, och jag låter han oftast vara. Han kommer alltid krypande till mig när han sörjt färdigt ändå, haha :)

2008-09-27 @ 13:16:33
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0