Hockey Söndag!

Jisses.. vilken söndag vi hade!

De började med att jag åkte i väg den långa vägen till hemishallen och såg
T och hans nya lag på deras första träningmatch!
Förlust, men en helt ok insats av T.. inte lätt när alla sjabblar och tappar
puck och felpassar.. men de hör nog till på första träningmatch..
Alla lär vi oss från våra misstag.. bättre att göra missarna nu..
och inte i huvudsäsongen!

Match på onsdag igen.. ledig som tur är! Då åker kameran med, ska vara
fotograf åt mina svärföräldrar!

Sen när vi kom hem, fått i oss god pasta drog vi iväg och såg ett div 2 lag här i Göteborg..som T spelade lite med ifjol
men fick inget kontrakt. Förlust för de med, de har som mål att gå upp i div 1.. dock såg det inte lovande ut!
Fast i hockeyvärlden vet man aldrig..

Avslutningsvis så såg vi den spännande matchen mellan Sverige-Finland på tv. Vinst där... efter straffar!
Kul att en ung spelar får avgöra!

Vilken överdos av Hockey jag fick.. nu har de verkligen börjat om igen!

Gud så roligt!!=)


Kramar


Kommentarer
Postat av: Mikaela

inte kul med förluster! Nja, vi tycker det var bra med att han inte fick järfälla, för allt är så himla mycket bättre här i Skå och vi trivs så jävla bra med allt inom laget :D Klart jag gör dina naglar om du vill! Jag få höra av mig när vi ska dit nästa gång ;-)

2008-09-09 @ 16:39:27
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0