Finally!!

God Morgon!

Jepp.. äntligen så ska snickaren komma och göra om vårat kök.
De började med att vi har gått och väntat på att han skulle ringa..
i 3 veckors tid! och tillslut när han väl ringer.. så är kl 07.00, tisdagmorron.
Vi sover ju fortfarande så gott och djupt.. och innan jag fattar att de ringer
har de gått mååånga singnaler!=)
Han var förbi kl 09.00 och hämtade nyckeln och han sa att han skulle komma imorgon (läs:idag)
kl 08.00 och börja!

Såå.. jag slängde mig upp halv åtta i morse, och förberedde lite för hans ankomst.
Hmm.. nu sitter jag här och klockan är 08.45.. och inget spår av snickaren!
Han säger att de ska vara klart tills på fredag!
Jahaaa.. men ska man inte sätta fart då?
 
J*la snickare!

Vill poängtera att detta är min första lediga dag på 9 dagar! Hade helst velat sovat ut och bara måå idag.
men de hindrades av att snickaren skulle komma. Så nu sitter jag här, om jag hade vetat att han skulle komma
senare så hade ju jag kunnat sova lite längre! *morr*

Nog om det.. idag blire förhoppningsvis en bra dag.. solen skiner, och om nån timme eller två. Ska jag bege mig till
ett stort köpcentrum där T jobbar med nått idag.. då ska vi äta lunch.. och senare kanske middag, för kl 19.00 blir de hockey för hela slanten! Ska fortsätta min lovande(?) karriär som fotograf!=)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0