Äntligen Helg!

Åhhh.. här har jag slagit mig ner.. har äntligen fått helg!
Eller ja.. för ungefär 2 timmar sen.. men jag har pysslat med lite grejer!

Stängde butiken igår för att öppna den kl 8 idag och gå hem kl 16.
Känner mig piggare och fräschare än mitt förr-förra inlägg.. dock hostar jag fortf.
en hel del, men tur att jag hade lite hostmedecin kvar hemma!=)

Tur att man är lite ledig nu.. så jag får vila upp mig och bli riktigt fräsch!
Dock blir de mycket att göra i veckan.. förhoppningsvis ringer snickaren för
att kolla när han kan komma och installera våra underskåp!
Före de måste de städa och grejsas.. har en massa bråte vi måste slänga
och min garderob måste rensas! En riktigt höststädning med andra ord..
sen när de är klart kommer jag kunna avnjuta vårat "nya" kök.
Ska även investera lite nya grejer till lägenheten.. har både presentkort på IKEA och Hemtex!=)

Ser frametmot i morgon.. Då ska T och hans lag spela sin första träningsmatch! Nu klubb och hall..
känns oerhört spännande, ser jag framemot oerhört! Dags att leta fram långkalsongerna, mössan, tjocksockar
och varmtröjan!=) Äntligen är säsongen igång!! (eller jaa..försäsong är de fortf.)

Åhh.. nu inväntar jag herr K som också har jobbat idag, har förberett middagen så nu sitter man
här och surfar och känner sig hungrig!

Middagen består av Tacos dessutom.. man blir inte mindre hungrig för det, det är så gott!!

Näpp.. nu har jag surrat klart för idag!

Trevlig Lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0