Just nu..

Så sitter jag i min morronrock.. efter en dusch.
Ser ett av världens näst bästa serie... CSI! (inget klår OTH!!)

Dock är de paus.. ska nog kila och hämta nått i kylen, de lutar åt
nått gott.. som i glass!=) men jag borde egentligen låta bli.. men de är så
rusikgt gott!! *dilemma på hööög nivå*

Vi får se va de blir..

Jahapp.. hoppas ni hade en trevlig helg.. själv jobbade jag heeela helgen! denna vecka ser bra ut..
jobb måndag-torsdag.. och förhoppningsvis ledig Fredag-Söndag!
men jag ska inte hoppas för mycket.. jag kan lika gärna måste jobba också!

Hmm.. detta inlägg var intressant värre... NOT! men take it or leave it!
Känner att jag inte har så mycket intressant att berätta heller!

såå..

over and out.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja han har inte nämnt nått om att han skulle vilja byta lag bara för det, men klart han tycker det är trist.. Vi har kontakt med en som har kontakter över alla div 1 lag, allsvenska lag och elitserielag från norrland. Så han har sagt att vi ska höra av oss om han vill byta lag, så det är skönt..

2008-10-07 @ 11:23:30
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0