Hej..

Hej.. de var ett tag sen.

Ibland blir det såhär.. man går in i sig själv(eller snarare jobb) och
försummar vissa saker.. som t.ex bloggen!

Jaa.. helgen min har bestått av jobb, jobb och lite filmtittande.
Lägenheten gapar öde och tom.
Lustigt.. T har varit borta i drygt ett dygn, och de känns redan tungt..
och han ska vara borta längre nu också.. en hel vecka!
Uschh.. va "beroende" man kan bli av någon.. de trodde jag inte.

Tankarna svävar bort någonannanstans.. .de svävar bort till morgondagen.
Håller mina tummar och ber för att allt ska gå bra!

Hmm.. de kändes dyster detta inlägg.. sånt som händer, tror att de är mörkret som
gör det! och att de är söndag.. gillar inte söndagar.

Då får jag lätta upp stämmningen med denna bilden:



Snart ses vi..lilla skrutten. Snarare än beräknat!=)

Kram på er därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0