Yesterday

Började skriva detta inlägg i går och då hette rubriken "Day Off" men jag hann
aldrig skriva klart den och nu är de fredag.. så nu får rubiken heta yesterday..
nog om det!=)

Var ledig igår.. för den som missat det!=)
Väldigt skönt, och välbehövligt!
men ack va tiden går fort för..
Vips.. så flög min lediga dag förbi! Lite shopping och Hockey stod på programmet..
man måste passa på att njuta när jag inte är ledig så mycket!

De har varit mycket hitills, och de kommer bli en körig
höst.. mycket mer jobb och ansvar!
Men de kommer att gå bra, jag kommer att klara det!
Jag får ta tillvara på den lediga tiden jag väl får..att
bara njuta.. de gör man alldeles för lite!!
 
och så får jag se framemot att jag ska fara upp till norrland i november..
upp till familjen,vänner och ett nytillskott i famlijen (krabaten har inte anlänt ännu, men
jag håller tummarna!)

och jul.. äntligen har de löst sig, I´m coming home for Christmas!!
Så ni kära norrlänningar.. ni behöver inte vara oroliga!!=)

Nepp.. nu ska jag njuta av min lediga fredagskväll, ska laga min egen pizza! eller
min och Ts pizza då!=)

Bäst jag skyndar mig innan Idol börjar!!

Stora Kramar

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0