Då var det bokat!

Äntligen tog vi tag i det..
Vi har pratat om det ett bra tag, men aldrig suttit oss ner och bokat.
Igår kväll tog jag tag i det och sade till min T, nu gör vi det!

Sagt och gjort nu är det bokat..

Har inte hunnit berätta det för någon.. jag tar det på bloggen i stället, kul att chockera lite!=)

Vi kör från vårt kära norrland tidigt, tidigt dagen efter min födelsedag..
och gör ett uppehåll i Sveriges största stad, där vi kliver på en stor båt som tar oss
till Helsingfors, vi anländer till Sveriges största stad två dagar senare.
Vi ska äta god mat, handla på Taxfree, se och uppleva Helsingfors m.m

De bästa av allt detta är att, detta får jag i födelsedagspresent från min käre sambo!
Kan nästan inte bli bättre.. gillar att få presenter i upplevelser, det är tusen gånger bättre än prylar!




                                image46

                               Bättre avslutning på semestern kan man nog inte få...=)



(Bild från: www.vikingline.se)

Kommentarer
Postat av: Divina

Hejsan, jag är född i Varberg men flyttade (från den underbara staden) för ett halvår sedan. Kul att du ska hälsa på mina hemtrakter. Om du inte varit i Varberg måste du besöka Fästningen och gå strandpromenaden till Kusthotellet. Underbart fin promenadsträcka precis vid havet. Hela området just runt fästningen är så vackert, hoppas ni får fint väder. All shopping finns i stadskärnan, helt Ok men inget storslaget får jag säga.

2008-05-21 @ 21:01:30
URL: http://divina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0