Åhhh..

Oj oj va jobbigt de här är!

Sitter och tittar på semifinalen i hockey mellan Kanada-Sverige, och jag är så otroligt...
NERVÖS!!

Har ont i magen.. vågar knappt titta! De är därför jag sitter här och skriver lite grann och surfar runt.
Usch usch.. inge kul, men jag kan ändå inte låta bli att titta emellanåt.. och jag är inte döv, jag hör precis allt!

Sen kan man inte undgå vad som händer, har min sambo brevid mig som sitter och vrålar och gastar om de ena och de andra..
Att sitta och kolla hockey här hos oss är högljudd!=)


Annars är allt bra, har ett "skönt" niotimmars jobbpass i morgon.. inget jag ser framemot men dinero, dinero, dinero! Kanske om jag har orken så blir det nog en kvälls sväng till Liseberg i morgon efter middagen.. men vi får se!

Nää.. dags att kolla på lite mer hockey kanske?!

Goo Sverige, Goo Sverige!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0