Ursäkta uppehållet!

Oj oj.. vilket skönt väder det är här, fortfarande!!
Har börjat få lite bränna nu, men vi får se hur länge den varar!
Dock känner jag att lite regn skulle behövas, gräser är alldeles gult härnere..
kan börja brinna när somhelst, de påminner om utlandet när man går en promenix
och kikar runt.
Vill ha regn för gräset och grönskans skull.. men för min, får de gärna vara sol ett bra tag till!!=)

Snart går man på semester också...jippi!!=)

Som sagt, förra helgen i den stooora staden var helt underbar, man ville verkligen inte skiljas
från familjen i söndags.. och speciellt inte vårat lilla nytillskott. Min underbara lilla systerdotter E !
Vilken sötnos.. jag tror att jag ska vara generös och bjuda på en bild, en av måånga bidler som jag tog!

Nu blir det dusch och film.. sen får vi se, kanske sängen!



Visst är hon söt?!=)

Go kväll!!

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0