Tomatvarning!

Jag satt ute ett tag i solen.. hade smörjt in mig och allting!
Mot fyratiden så blev jag less och uttråkad och gick in för att börja med maten..
F*siken vilken tur att jag gjorde det, för senare under kvällen började jag se mer och mer ut som en
tomat, brandbil, stopljus.. kalla de va du vill!!

De bästa med de dock är att det sved inte!! Vilken tur, jag tror att jag slutade sola just i rättan tid, hade jag suttit liiite längre så hade jag blivit rostad!!
'De röda partierna är ryggen, lite på benen och mest på min byst!
När jag skulle sova igår var jag het som en braskamin!!
Idag så är jag fortfarande lite lätt röd på dekollaget som de så vackert kallas.. men man får hoppas på en fin bränna!!
Dock tror jag att jag ska undvika att sola framsidan idag.. =)

Nepp.. nu ska jag göra mig i ordning så jag ska åka i väg och shoppa bikni..
hoppas den finns kvar som jag har spanat in!!

En fortsatt trevlig helg!

Kram

Emma

Kommentarer
Postat av: fanny

jag är också röd. (a)

2008-06-07 @ 09:14:03
URL: http://fannyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0