Tomatvarning del 2

Haha.. detta är lite humoristikst!

Nu idag har jag brännt mig!

Skulle ju undvika att sola framsidan, så jag solade baksidan...liiite för länge!
Så nu är jag tomatröd på baksida lår, just under rumpestumpen!
Svider gör de litegrann också.. min sambo fick se det och han fick sig ett gott skratt..

Jag tycker inte att det är såå himla roligt.. men det är väl tur(?) att man kan glädja nån!!

Ikväll.. haft en trevlig kväll me lovley på liseberg, mycket folk i rörelse! men de gjorde inte så mycket!
Nu sitter vi och har tagit oss en virre, zappar lite på teven.. blir nog sängen snart.
Det är underbart med solen..uppiggande men utmattande på samma gång, hur nu det går till?!

God afton!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0