Jo.. en liten färgklick också!

Glömde säga att de blev lite shopping idag.. lite träningslinnen på stadium
och en soft bomullsklänning!
hör här.. klänningen hade tre färger att välja på Svart, Turkos och Röd.

Ni som verkligen känner mig så älskar jag alla färger i blåskalan och svart.
Kämpar verkligen för att de inte ska bli samma gammla färger i garderoben.
Svart, Vitt, Blått i alla skalor, Grått, Svart, Svart, och åter svart.

Men hör här.. jag går och köper den RÖDA klänningen!!!
Kände att de är en härlig färgklick, som man kan kombinera på många olika sätt!
Bland annat med svarta leggings och smycken! (såå jag kommer inte undan svart!;) 

Den här klänningen blir perfekt att bara snöra på sig om man ska iväg till stranden, eller bara slappa 
under varma sommardagar!!




Nå, duger den??


(Bild: stadium.se)

Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

precis! man är ju inte mindre hockeyspelare bara för att man spelar i en lägre nivå. vilket lag spelar grabben din i? :)

2008-06-13 @ 10:40:40
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0