Gäääääsp!

Ojoj så seeeg jag är!

Inte har jag fått mycket gjort idag inte.. eller jag har jobbat i och för sig!

Har öppnat tre dagar i rad, det tar på.. att kliva upp 04.15 varje dag, och speciellt
när man inte är en morgonmänniska..utan är gärna uppe sent på kvällarna!
men men.. de är väl bara att "suck it up" eller nått liknande!

De man ser framemot är att jag ska klippa mig nästa vecka, frida here i come!
Även ska de blir lite sommarshopping.. det är en jobbig årstid de här.. de finns mycket
fint att sätta på sig under sommaren! Även om en vecka så blir det lite "jobbfest" trevligt, med lite
fest och gratis mat och dryck (förhoppningsvis)!

Dock de bästa är att jag går snart på SEMESTER!! längtar oerhört mycket!
Såå.. då är man återigen tillbaka till prestationsångest-packiningen!! jippi!! *sarkasm på höög nivå*

Nää.. bara en massa dravell!
Dags att göra nått kanske?!

Trötta kramar

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0