Okej.. jag erkänner!

Trodde väl att jag skulle klara mig hur bra som helst själv..
att det var piece of kaka att bo hemma själv från torsdag till söndag..
Ja menar.. före jag blev med pojkvän och sambo hade jag bott ensam i fem år.

Det är otroligt hur fort man vänjer sig att ha någon brevid sig i sängen.. som
snarkar
rapar
fiser
tar ens täcke!! *grr*
pratar i sömn
etc.

Så nu när jag har legat där i sängen.. ensam
har de varit så tyst, för tyst.
Har haft lite svårt att sova pga. det faktiskt!
men snart kommer du hem igen och då blir allt som vanligt...
och jag är INTE ALLS AVIS på att du har varit i fjällen med jobbet..
bott i stuga, ätit och druckit gott varje dag och åkt snowboard!! *grrrrrr*

jaa.. dags att göra nått vettigt, det är ju trots allt lördagkväll!

God afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0