Back in buisness!

Ja, de var ett tag sen man skrev här sist..
Julafton för att vara exakt!

Har haft semester och då bestämde jag mig för att lägga bloggen på hyllan!
Är tillbaka här I götet, har varit de ett bra tag.. men vi har haft mycket och göra
så därför har jag inte riktigt ängnat tid till bloggen! Har nog eg. inte tid nu heller.. försöker
städa upp placet lite grann...
Ska ladda min digitalkamera och sen ska de paparazzas i lägenheten..
tänkte lägga in lite bilder här på bloggen så ni få se vad som har hänt här..
De har blivit en hel del förändringar här tack vare en liten tripp till IKEA!=)

Nu ska jag fortsätta städa lite till och sen blir de att sjunga i duschen! =)

God fortsättning på det nya året!

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0