Kanske man känner efter för mycket?

Känner mig trött, trött, trött
sen har min näsa börjat täppas igen och lite rosslig i halsen..

Delvis tror jag att de har att göra med att jag ligger minus i sömn och soltimmar!
Solen har lyst med din frånvaro här på västkusten den senaste tiden!
Förrutom igår, då kom solen fram i cirka 3 timmar.. men under den tiden befann jag mig inne..
på jobbet!
När jag väl var färdig för dan så hade solen försvunnit bakom molnen, och de var grått.. IGEN!

Bitter bitter, jag är inte ensam märker jag! Alla kunder som kommer in suckar antingen tungt, beklagar sig
eller ser allmänt trötta och frånvarande ut!
Jag är inget undantag.. senaste dagarna har man sett ut som ett vandrande lik!

De kan ju också ha att göra med att jag har öppnat igår, idag och även i morgon!
De är bara att inse att jag har öppnat några gånger nu.. börjar bli rutinerad
men de hjälper inte! jag är ändå seg och trött.

Ni som känner mig, jag är verkligen inte en morgonmänniska!! ;)

God afton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0