Hej å ...

Hå...

4 veckor sen sist.. de var ett tag sen!

Tiden bara rusar iväg, man är fullt upptagen med alla bestyr..
och med att leva!

Just när jag loggade in på bloggen såg jag att min fina vän Frida lämnat
en kommentar om när nästa inlägg skulle komma in.. vilket tajming då!

men en fråga till dig frida.. varför kommer inte ett nytt inlägg i din blogg? har väntat
riktigt lääänge! och här kommer du och klagar på mig??!! ;)

Jaa.. som sagt vi är nu i december månad och de är inte långt kvar tills vi får styra
kosan norrut för några dagar! Oj.. va jag längtar till mina sötnosar till syskonbarn och
alla er andra förståss!
Har införskaffat alla julklappar nu också.. så de känns riktigt bra!
Ja.. eller en fattas, men jag vet vad jag ska ge till dig mamma!=)

De var allt.. för nu!

Go Kväll!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha ojoj, livsfarligt det blev blev man ju nästan lite orolig över ;D

2008-12-12 @ 18:33:05
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0